Blog

Komiks w marketingu

Komiks w marketingu, czy warto? Marketing jest miejscem, gdzie nie ma czasu na nudę. Reklamy rozwijają się bardzo szybko, a do ich tworzenia wykorzystywane są coraz to nowsze techniki. Jedną z nich jest właśnie komiks. Komiksy powstały pod koniec XIX wieku i publikowano je jako krótkie wstawki w prasie publicznej. Miały…

dowiedz się więcej

Koszt reklamy na Instagramie

Koszt reklamy na instagramie

Prowadzenie swoich działań promocyjnych w sieci jest niezbędne w celu osiągnięcia zamierzonych efektów. Social media to miejsce, gdzie zdecydowana większość potencjalnych klientów spędza swój wolny czas. Jednymi z najpopularniejszych jest oczywiście Facebook i Instagram, dlatego właśnie warto zdecydować się na reklamę właśnie na jednym bądź drugim. Jaki jest koszt reklamy…

dowiedz się więcej

Ile kosztuje content marketing?

Ile kosztuje content marketing

Content marketing, czyli co? Ile kosztuje content marketing? Te pytania nadal zadawane są przez właścicieli biznesów, którzy chcą usprawnić swoje działania w Internecie. Działania promocyjne przedsiębiorstw obecnie są prowadzone głównie w sieci. Dzieje się tak dlatego, że dużo łatwiej jest w taki sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów z ofertą…

dowiedz się więcej

Koszt pozycjonowania strony internetowej

Koszt pozycjonowania strony internetowej

Na koszt pozycjonowania strony internetowej wpływa wiele czynników. Trudno jednoznacznie określić, jakie sumy okażą się niezbędne, ponieważ wiele zależy od sposobu pozycjonowania strony, na jaki się zdecydujemy. Możliwości jest dużo, tak naprawdę od darmowych (gdy stawiamy na samodzielne działanie z optymalizacją strony i tworzeniem treści zgodnych z zasadami SEO), po…

dowiedz się więcej

Czym jest zaplecze pozycjonerskie?

Już od momentu powstania wyszukiwarki Google wszelkiego rodzaju strony internetowe zabiegały o to, by stać się bardziej widocznymi w sieci. Na przestrzeni lat algorytmy mające wpływ na rozpoznawalność konkretnej witryny zmieniły się. Jednak wciąż mają ogromny wpływ na ranking pozycji w serwisach Google. Zaplecze pozycjonerskie – definicja Zapleczem pozycjonerskim –…

dowiedz się więcej

Reklama skierowana do dzieci, a etyka

Dziecko, stymulowane reklamowymi bodźcami, zazwyczaj nie zdaje sobie sprawy, że właśnie pada ofiarą reklamowej perswazji Rozśpiewane, rymowane i obsypane brokatem spoty reklamowe to norma na kanałach telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci. A dzieci, w przeciwieństwie do dorosłych, uwielbiają reklamy i chętnie przyglądają się wesołym i pełnym melodii filmikom lub animacjom. Rzecz…

dowiedz się więcej

Fanatyk na OLX, czyli pasta w służbie reklamy

W ostatnich tygodniach furorę w mediach społecznościowych robi nowa kampania reklamowa serwisu OLX. Co tydzień ukazuje się nowy odcinek serialu reklamowego „Fanatyk: Historia prawdziwa”, stworzonego na podstawie pasty „Mój stary to fanatyk wędkarstwa” Malcolma XD. Co to są copypasty? Wraz z rozwojem Internetu pojawiły się nowe formy i gatunki literackie,…

dowiedz się więcej

Jak wykorzystać Marketing Mix?

Nim produkt trafi na półki sklepowe przechodzi długą drogę procesu wdrożeniowego. Każdy etap obejmuje konkretne przesłanki i argumentacje potwierdzające fakt, że pomysł rzeczywiście jest trafiony. Konkurencja depcze sobie nawzajem po piętach. Dynamizując w ten sposób daną kategorię. Tym bardziej w przypadku wszystkich nowości, każdy punkt wprowadzenia na rynek powinien być…

dowiedz się więcej

Neuromarketing – znaczenie psychologii w marketingu

Grafikę umieścić po prawej czy po lewej stronie? Lepiej pisać o przyjemności czy o bólu? Co przyniesie lepszy feedback? Efektywne działania reklamowe uwzględniają wszystkie elementy tworzące materiał. O tym że content ma szczególną wartość, nie trzeba nikogo przekonywać, ale jego miejsce w reklamie? Mózg człowieka wciąż jest dla naukowców zagadką….

dowiedz się więcej