Blog

Marketing szeptany w branży kosmetycznej

Marketing szeptany inaczej nazywany też buzz marketingiem działa na zasadzie wiralu, który pozwala dotrzeć informacji przekazywanej między internautami z błyskawicznym tempie. Żywy dialog, który wzbudza pozytywne emocje, jest zachętą dla tych, którzy poszukują konkretnego produktu lub oferty, ale nie wiedzą, jakiej firmie warto zaufać. Marketing szeptany sprawdza się w branży…

czytaj więcej

Audio marketing rośnie w siłę. Co trzeba usłyszeć, a czego nie da się opisać?

Słuchasz podcastów? A może włączasz w samochodzie audiobooki lub audycje z Youtube’a? Tak postępuje coraz więcej osób, dlatego warto przyjrzeć się marketingowi w wersji audio. Na początek kilka faktów: 27 proc. polskich internautów słucha podcastów co najmniej raz w miesiącu, W Polsce jest ponad 1000 podcastów; na świecie: ponad milion,…

czytaj więcej

Rosnąca popularność portalu TikTok

TikTok Dość nowy portal, w Polsce kilka lat temu jeszcze zupełnie nieznany. Dodatkowo ma swoje ograniczenia, ponieważ można umieszczać w nim tylko materiały w formie filmów i to króciutkich, Początkowo traktowano go na rynku jako „zabawka” dla młodzieży, bo to ona stanowi 90% użytkowników portalu, a on sam ma charakter…

czytaj więcej

Czy każdy może założyć agencję marketingową?

Marketing to branża, która daje bardzo duże możliwości, większości kojarzy się z kreatywnością, zmysłem przewidywania, co myślą inni. Sporo osób kojarzy tę branżę ze sporymi zarobkami, co nie jest takie dalekie od prawdy. Założenie własnej agencji marketingowej jest pozornie bardzo proste. Zatem sporo młodych osób, bez lub z niewielkim doświadczeniem decyduje się…

czytaj więcej

Copywriting w służbie content marketingu

Content marketing – to pojęcie, które w  ostatnich zdominowało świat reklamy. O tym, że treści są fundamentem skutecznej promocji wiedzą wszyscy. Jednak odpowiedź na pytanie czym tak naprawdę jest dobry content i jaką rolę w procesie budowania marketingu treści odgrywa copywriting nie jest tak oczywista. Dlatego zebraliśmy dla Was najbardziej…

czytaj więcej

Odpowiedz na potrzeby klientów, czyli marketing branży FMCG

Marketing branży FMCG to nie lada wyzwanie. Szczególnie, że większość firm z tego sektora nie prowadzi sprzedaży e-commerce. Nie znaczy to, jednak że nie warto promować się w wirtualnej przestrzeni. Odpowiednia synergia działań offline i online może przynieść spektakularne efekty sprzedażowe. Przy planowaniu działań marketingowych dla branży FMCG musimy pamiętać…

czytaj więcej

Jak prowadzić kampanię reklamową na LinkedIn?

Możliwości prowadzenia kampanii reklamowych jest teraz bez liku. Do tradycyjnych obszarów typu: prasa, radio czy telewizja, dołączyły wszystkie te związane z Internetem. A tutaj marketing internetowy oferuje bardzo wiele: reklamy na stronach www, marketing szeptany, influencer marketing, content marketing, czy social media marketing. Właśnie w ramach tego ostatniego, coraz więcej…

czytaj więcej

Czym są media społecznościowe?

Czy ktoś wyobraża sobie nasze życie bez mediów społecznościowych? Być może pewna część osób starszych…. Dla wszystkich pozostałych social media to integralna część współczesnej rzeczywistości, ponieważ jest to element naszych czasów. Jak to się stało, że to zjawisko tak bardzo wryło się w nasze życie? Które z mediów społecznościowych są…

czytaj więcej

Czy opinie w internecie sprzedają?

Pytanie bardziej powinno brzmieć, na ile jesteśmy w stanie zaufać opiniom innych osób. Z przeprowadzonych badań i analiz rynku sklepów internetowych wynika jasno, że sieciowa opinia innych jest uznawana przez nas, jak opinia najbliższych nas osób. Oznacza to, że dobre opinie pod produktem sprzedają, a ilość internautów, która jest w stanie im zaufać, jest zatrważająca….

czytaj więcej

Kiedy powinniśmy rozpocząć prowadzenie kampanii marketingowej?

Zakładając własną firmę na pewno myślimy o działaniach marketingowych. To oczywiste, że bez marketingu nie da się właściwie prowadzić biznesu. Pytanie brzmi: kiedy powinniśmy to rozpocząć? Może by tak spróbować działać bez jakiejkolwiek reklamy i a nuż się uda? Nic bardziej mylnego. Marketingowa dżungla W epoce wszechogarniających mediów, Internetu, ekranów…

czytaj więcej