Blog

Co publikować w social mediach?

Szybko po otwarciu profilu firmowego w social mediach pojawia się pytanie: co publikować? Pomysły szybko się kończą i wyraźnie widać, że ciągle te same treści lub typy postów powoli nudzą się odbiorcom i raczej nie przyciągają nowych. Dowiedz się, jakie posty na FB czy w innych mediach społecznościowych cieszą się…

czytaj więcej

Content marketing, czyli co?

Content marketing, czyli bardziej po polsku „marketing treści” to zjawisko coraz bardziej popularne w ostatnim czasie. Jest to bardzo widoczny trend, spowodowany w dużej mierze nadmiarem wszechobecnych banerów i okienek reklamowych na stronach internetowych. Ludzie przestali na nie zwracać uwagę, a coraz częściej wręcz je blokują. Marketing treści z kolei…

czytaj więcej

Ile powinna kosztować strona internetowa?

Znalezienie wykonawcy strony internetowej, jest jak wybór marketu. W jednym jest taniej, w drugim są częste promocje, a do osiedlowego sklepiku jest blisko, ale nie dostaniesz wszystkiego, co planowałeś zakupić. Tak samo jest z samymi stronami – jedne dobrze się prezentują, inne są bardzo funkcjonalne, a ostatnie nie zadowalają Cię w pełni, ale czasem…

czytaj więcej

Pierwsze kroki firmy na Facebooku

Czy można prowadzić firmę bez udzielania się w mediach społecznościowych? Oczywiście, że tak, jednak w ten sposób odbieramy sobie możliwość dotarcia do znacznie większej liczby klientów. Przedsiębiorcy, którzy wzbraniają się przed korzystaniem z social mediów, robią to głównie z powodu nieumiejętności korzystania z nich. A szkoda, bo wystarczy kilka podstawowych…

czytaj więcej

Czy można usunąć negatywne opinie z Internetu?

Przeglądając liczne ogłoszenia agencji marketingowych i freelancerów, którzy oferują swoje usługi na licznych portalach, często można trafić na deklaracje usunięcia negatywnych opinii. Jak wygląda jednak taka usługa w praktyce? Na ile tego typu ogłoszenie jest prawdziwe? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w tej publikacji. Dobry wizerunek jest wartością, o…

czytaj więcej

eRzecznik, czy marketing szeptany – co wybrać?

Stając przed wyborem odpowiedniego narzędzia marketingowego dla swojej firmy, nie raz zastanawiamy się czy wybrać kampanię na Facebooku, kampanię marketingu szeptanego czy może warto zacząć prowadzić działania jako eRzecznik marki. Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie należy najpierw przeanalizować jak wygląda sytuacja marki w Internecie. Każde z narzędzi wykorzystuje się…

czytaj więcej

Buzz marketing – ogólnie o narzędziu

Buzz marketing czyli marketing szeptany staje się coraz popularniejszą formą marketingu. Zaczynają po niego sięgać duże korporacje oraz małe firmy. Jego celem jest dotarcie do jak największego grona  użytkowników i zapoznanie ich z ofertą marki lub konkretnym produktem lub rozwiązaniem. Jak wynika z badań, aż 90% konsumentów wybierając produkty z…

czytaj więcej

Marketing szeptany – najbardziej elastyczne narzędzie marketingowe

Jakie narzędzie marketingowe jest w stanie zrealizować najwięcej zadań bez zwiększania budżetu i długiego czasu wdrożenia? To pytanie, które często słyszymy w ostatnim czasie na licznych spotkaniach z klientami. Zawsze odpowiadamy, że idealnym narzędziem jest tutaj marketing szeptany, nazywany potocznie WoMM lub Buzz marketingiem.   Czym jest marketing szeptany? Marketing…

czytaj więcej

Agencja PR czy agencja marketingowa – kogo wybrać do współpracy?

Jeszcze do niedawna marketing internetowy był niszową dziedziną. Aktualnie, z roku na rok budżet na reklamę w sieci nieustannie rośnie. Nie ma w tym absolutnie niczego dziwnego. Aktualnie, istnieje masa narzędzi, dzięki którym bez najmniejszego problemu jesteśmy w stanie dotrzeć do pożądanej przez siebie grupy docelowej. Dzisiejszy artykuł postanowiłem poświęcić…

czytaj więcej

e-Rzecznik marki

W marketingu internetowym mamy całą masę ciekawych narzędzi i rozwiązań. Jeśli posiadamy odpowiednie doświadczenie i wiedzę teoretyczną, jest nam łatwiej dobrać narzędzie do celu, który chce osiągnąć nasz klient. Cele naszych klientów są różne, zależą od etapu rozwoju, na którym się znajdują. Różne cele dają nam, marketingowcom możliwość wykazania się…

czytaj więcej